הודעה לבעלי האתר

תקופת הניסיון הסתיימה, יש ליצור מנוי דרך ממשק ניהול האתר.
האתר נכנס לרשימת המחיקה ויימחק בקרוב
לחץ כאן אם אינך זוכר את כתובת ממשק ניהול האתר שלך.
קהילת דמנהור

יומן מסע...

שלום חברים, אנו מצרפים  לכם את כל הפוסטים שכתבנו בפייסבוק שלנו , תהנו :)

יומן מסע לדמנהור...

לפני כארבע, אני ואורי היינו בסיבוב הופעות וסדנאות באירופה
ואחד המקומות שהיינו בהם היתה איטליה,
הופענו ולימדנו בפסטיבל היוגה במראנו ובמילאנו,
באחד האירועים פגשנו אדם מיוחד בשם דוידה , המוביל את עולם הרוח באיטליה,
בעל פסטיבלים רוחניים שיזם ויסד את הפורטל הגדול בתחום באיטליה...
דוידה הציע להפגיש אותנו עם חבריו הטובים בדמנהור וסיפר לנו על המקדשים,
אני ואורי מיד ידענו שעלינו להגיע לשם,
החברה מדמנהור הודיעו לדוידה שהמקדשים סגורים
ולא נוכל להגיע ואנחנו החלטנו שהקריאה גדולה יותר,

ישבנו ומדטנו וראינו את עצמינו במקדשים כאשר שירת בית המקדש
יוצאת מאיתנו ומקערות הקריסטל ואותיות זהובות בעברית עולות לתקרות המקדשים...

כמה דקות אחרי המדיטציה קיבלנו טלפון מגצה שמנהלת את קבלות הפנים
במקום שפותחים עבורינו במיוחד את המקדשים...
ההתרגשות היתה כל כך גדולה, הרגשנו שזכות נפלה בחלקינו.
ויצאנו לדרך...לאחר שעתיים נסיעה הגענו את קהילת דמנהור,
מרגלות הרי האלפים חפרו במו ידיהם 8 מקדשים מדהימים שנחשבים כיום כפלא עולם שמיני.
זה היה מסע מרגש עד דמעות... המסע הראשון ואחריו הגיעו עוד רבים...
במעברים הצרים שמתחת לאדמה, צעדנו למקדשים,
בהתרגשות גדולה, לא מאמינים למראה ענינו ולמה שהתגלה בפנינו
עוברים ממקדש אחד למשנהו, עמוק יותר ויותר...
משתהים לנוכח יצירות המופת ...
במקדש האחרון, "מקדש המראות" התיישבנו לנגן
עם קערות הקריסטל (הם מעולם לא נתנו לאף אדם שהוא אורח בקהילה לנגן במקדש) ,
אילו היו רגעים של התעלות וזכות ענקית,
ידעתי שעלי לשיר את ברכת הכוהנים ,
אני יושבת שם ושרה, הלב מתרחב ומתמלא בהודיה...הדמעות ניגרות מעיניי,
תחושה של ידיעה כי אנו משאירים
במקום את תדר בית המקדש והשפה העברית, איזו זכות !

בעודינו מהדהדים את התדר העוצמתי הזה ומחברים את הרשת האנרגטית בדמנהור
אל הרשת האנרגטית הנימצאת בכפר סגול ואל מרכזים אנרגטיים נוספים על הפלנטה.
התכווננו לכך כי החיבור בין שני השערים המעצימים אחד את השני
יתמוך בתדר החדש המגיע לכדור הארץ בימים אילו, יעזור לנו להחזיק בתדר השלום בארצינו
ויתמוך בתהליך חדש של צמיחה והתפתחות שאנו צועדים אליו בהתרגשות בכל רגע...
מאז...הוצאנו קבוצות לדמנהור והסיפור מעמיק ומרגש יותר ויותר...

בתמונה- מקדש המראות בו ישבנו וניגנו ושרנו את ברכת הכהנים.

פוסט 1
תשמעו סיפור מדהים...

בחודש מאי, אורי ואני לימדנו והופענו באיטליה ובאחד המפגשים הכרנו איש מקסים שלימים הפך לחבר נפש שמוביל את תחום המודעות באיטליה ומכיר המון אנשים...הוא הציע לקחת לנו לחברים בדמנהור וניזכרנו ששמענו על הקהילה הרוחנית המיוחדת הזו ועל המקדשים שחפרו...
התרגשנו רק מהמחשבה שאולי ננגן במקדשים...
הם הודיעו שהמקדשים סגורים בימים הקרובים...
אני ואורי לא וויתרנו...עשינו מדיטציה וראינו את עצמינו שם... שרים את ברכת הכהנים ואותיות זהב בעברית עולות לתקרה הגבוהה ונטמעות בה....
כמה דקות אחרי... קיבלנו טלפון מהחבר שהם פותחים את המקדשים במיוחד עבורינו ואפילו יחרגו ממנהגם ויאפשרו לנו לנגן במקדשים ...
החוויה היתה עצומה ומרגשת...
הקהילה הדהימה אותנו ולא האמנו שקיים כזה מקום בעולם שלנו ולא כולם יודעים עליו... על החזון שלהם ועל הדרך המבורכת שנעשית שם בהדיקות למען כל האנושות...
הסיפור שלהם התחיל לפני 40 שנה שהחלו לחפור במו ידיהם במשך 14 שנה שמונה מקדשים מרהיבים ועוצמתיים שנחשבים היום כפלא עולם שמיני, תרבות חדשה שנרקמת לה עוד בחיינו ... והשילוב בין הרוח והחומר... פשוט מרגש... קבוצה של 500 איש שחיים במרחק של מקסימום 25 קילומטר אחד מהשני
בקהילות קטנות של בין 15-20 איש בבתים גדולים למרגלות הרי האלפים,
כשכל קבוצה מתעניינת בתחום אחר וחוקרת אותו, אמנות, המוסיקה של הצמחים, אלכימיה, אקולוגיה, חינוך וכו...
בתוך הקהילה 80 עסקים והם חיים ותומכים האחד בשני ופתוחים לכל מי שמגיע למקום... למקדשים הם קראו מקדשי האנושות כיוון שהם של כולם...
ביולי נסענו שוב והפעם עם קבוצה מהארץ...
החוויה הייתה מרחיבה במילים שאין לתאר...
זו הייתה התקופה שבארץ התחיל כל הטירוף ובדיוק פרסמו על המנהרות בעזה...באותו הזמן שבו צעדנו בתוך מנהרות של אור שמטרתן אחדות , עם המדריכה האיטלקיה שלנו ששמה עזה...מדהים נכון? ביום הזה הבנתי שאנחנו מחברים בין הקטבים...בעולם שלנו יש כמה חוקים, אחד מהם הוא חוק הקוטביות , שאומר שישנו תמיד הצד הקוטבי לכל הקיים...
ואנחנו... נשלחנו לקוטביות השניה של המנהרות...לחבר בין הקטבים.

כולנו למדנו הרבה, חווינו, טופלנו או טיפלנו או שניהם... ועכשיו מה ? איך חיים את הרוח בעולם החומר ?
איך מיישמים את זה ביומיום? אני חיה אותה יותר ויותר עם משפחתי בכפר סגול....קהילת דמנהור חיה את זה הלכה למעשה....ביחד, כן , ראיתי את זה במו עיניי...מתגשם בכל הרמות ובכל הרבדים...וזה לא היה חלום ...זה קורה במימד הזה...

אני קופצת רגע לסיפור אחר, אבל כבר מחברת לכם את הנקודות...

כמה שבועות קודם לכן, יצרה איתי קשר אישה בת 78 קסומה
שמלמדת וכותבת ספרים על קבלה ואמרתי לה
שיש לי קריאה פנימית לשיר את 'אנא בכח' לראשונה, עוד לא ידעתי למה ואיפה...
אותה אישה יקרה סיפרה שלקח לה שנים למצוא את כל ששת הצפנים של התפילה ומיד ללא היסוס שלחה לי אותם... הזכות הייתה גדולה... מיד קראתי והתחברתי...
ואז ...הבנתי שאני הולכת להפעיל את הצפנים של 'אנא בכוח' במקדשים בדמנהור...
וזה קרה בירידה למקדשים , ואני מזכירה...מעולם לא הסכימו שאורחים ינגנו במקדשים... לקחנו את קערות הקריסטל ובמקדש האחרון התיישבתי לשאת את התפילה ביחד עם חברי למסע ... איך אפשר להסביר זאת במילים... אני משערת שכבר הבנתם ..נכון ?
לפני מספר שבועות הבנתי שאני מוציאה מסע נוסף לדמנהור לקבוצת נושאי אור נוספת, אני קוראת לכם , למי שנשמתו קוראת לו לחבר את הפאזל... של כל מה שלמדתם ולהביא את התדר הזה לחיים שלכם ולארץ שלנו...
אני מזמינה את מי שהקול הפנימי שלו מבקש ממנו לצאת למסע חדש...
לא רק עבורו ...עבור משהו הרבה יותר גדול מכולנו...

אנו יוצאים עם 15 איש בלבד, ההרשמה החלה לפני מספר ימים וכרגע נותרו רק 8 מקומות. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף בהקדם כדי להספיק להירשם ולצאת איתנו למסע הזה... חיבוק גדול ואוהב לכולנו...

חשוב לי לספר שישנו שיתוף פעולה מרגש ואינטימי בין כפר סגול לקהילת דמנהור וכוונתם להגיע לכפר בסוף ינואר לסמינר סופש של אלכימיה ופיזיקה רוחנית.

מצורפות תמונות מהמסע הקודם : *הופעה שלנו לקהילה במקדש הפתוח
*חברי הקבוצה מאזינים ומתרגשים מהמוסיקה שהצמחים יוצרים וכיצד הם מגיבים למגע שלנו...בצלילים.

פוסט 3-
הנה הגיע הרגע...הלילה זה קורה...
אני ואורי שוב אורזים לנסיעה לאיטליה,
רק לפני שלושה חודשים חזרנו מסיבוב הופעות וסדנאות באירופה ..
והנה שוב זה קורה, הפעם עם קבוצה מישראל,
למקדשי האנושות בקהילת דמנהור באיטליה...
ההתרגשות גדולה...העבודה האנרגטית שמחכה שלנו שם...
התהליכים שכולנו נעבור , שנשמתינו כבר ידעה עליהם עידנים...
שמונה מקדשים עצומים מתחת לאדמה שנחפרו במו ידיהם,
חזון מרגש שמוביל את הקהילה כבר מעל 40 שנה ... הפעם הקריאה הפנימית היא שאשיר את תפילת 'אנא בכוח' במקדשים, ונפעיל את הסוד המוצפן בתפילה זו ...
תדר הבריאה מחבר בין הקהילות שלנו, קהילת ישראל וקהילת דמנהור, בין אדמת העיירה איבראה באיטליה לאדמתינו העברייה ... מצפה להפתעות...מבטיחה לעדכן מהמסע שלנו... מברכת את כולכם בליבי, את כל הקהילה הנפלאה שלנו... שולחת אהבה .

*******
פוסט 4-

שלום חברים
כותבים לכם מאיטליה... מהמשך המסע שלנו
רוצים לשתף ברגעים קסומים ומרגשים ...

כמו שכבר סיפרנו, יצאנו למסע אל קהילת דמנהור שבאיטליה בפעם השלישית...
עם קבוצה אנשי אור מישראל שהרגישו קריאה פנימית
להצטרף אלינו למסע הקסום הזה....
הגענו למקדשים החבויים בלב האדמה החצובים עמוק בתוך הרי האלפים
הנקראים ״ מקדשי האנושות״ ונחשבים גם כ "פלא עולם 8 "

במעברים הצרים שמתחת לאדמה, בהתרגשות גדולה,
ירדנו אל המקדשים , ענינו דומעות ולבינו פועם בחוזקה,
בהודיה גדולה על הזכות, עטופים במלוא עוצמתו של התדר הגבוה ובחוויה שקשה להעביר במילים....
למרות שכבר היינו כאן, החוויה הייתה עוצמתית...כמו בפעמים הקודמות ואולי אף יותר...
היכולת להכיל את האור גדלה...
במקדש המראות עשינו מעגל תפילה עם הקבוצה וביקשנו לחבר בן הקטבים
להמשיך את העבודה שהתחלנו כאן במסעות הקודמים
לחבר בין מנהרות החושך ומנהרות האור
ולבית המקדש הפנימי.

במסע זה, אורי ואני זכינו לחוות טקס חניכה ולידה מחדש,
תהליך אישי בו צרפו אותנו לקהילת דמנהור
ולאנשי האור המחזיקים את התדר ברחבי העולם...
זה היה מסע פנימה, עמוק ומרגש, המאפשר לנו להיות הנציגים של התדר הזה
בכפר סגול בארץ ובכל מקום בעולם בו אנו מלמדים...

ביום השלישי ירדנו שוב למקדשים וערכנו טקס ומדיטציה
ושרתי את ברכת ׳אנא בכוח ׳
התפילה היתה עוצמתית, את תדר האהבה שחווינו שלחנו לישראל ולעולם כולו.

הלב התרחב ...אנחנו מלאי הודיה על הזכות
ועל תדר השפה העברית שהבאנו עימנו למקדשים.

בעודינו מהדהדים את התדר העוצמתי הזה ומחברים את הרשת האנרגטית בדמנהור אל הרשת האנרגטית הנימצאת בכפר סגול.
התכווננו לכך כי החיבור בין שני השערים המעצימים אחד את השני
יתמוך בתדר חדש של צמיחה והתפתחות שאנו צועדים אליו בהתרגשות

* בהמשך .. כיצד המערות בעזרה קשורות למקדשים בדמנהור...סיפור מצמרר... ומה תפילת אנא  בכח קשורה לכל זה ?

פוסט 5- חובה לקרוא !!!
וואו איזה בוקר מרגש, הנה הגיע הרגע...הלילה זה קורה...אני ואורי שוב אורזים לנסיעה לאיטליה, רק לפני חודשיים חזרנו מהמסע לדמנהור ..והנה שוב זה קורה, עם קבוצה מישראל, למקדשי האנושות בקהילת דמנהור באיטליה...ההתרגשות גדולה...העבודה האנרגטית שמחכה שלנו שם... התהליכים שכולנו נעבור , שנשמתינו כבר ידעה עליהם עידנים... שמונה מקדשים עצומים מתחת לאדמה שנחפרו במו ידיהם, חזון מרגש שמוביל את הקהילה כבר מעל 40 שנה ... תדר הבריאה מחבר בין הקהילות שלנו, קהילת ישראל וקהילת דמנהור, בין אדמת העיירה איבראה באיטליה לאדמתינו העברייה ...

משפילה מבט אל מול האור ויודעת שאני בדרך... לומדת כמו תינוקת לראות ממקום אחר... להקשיב ממקום אחר... לנשום ממקום אחר... עמוק יותר...מכיל יותר... וכן יש כאבי גדילה... להכין את הכלי לעוד אור...

חשבתי הרבה על הקסמים שבבריאה -
על דמנהור= זמן (דמנ) המנהרות (מנהור), שהם חפרו את מנהרות האור (8 מקדשים)
ובמקביל בקוטביות השניה בעזה, נחפרו מנהרות החושך.
14 שנה של חפירות בשתי המנהרות, כל אחד באופן סודי, כאשר למעשה אחת נבנתה למטרות אור והשניה למטרות חושך....למעשה המידע שהגיע היה ברור, אילו הם שני הקטבים ...ונישלחנו לחבר בניהם על ידי תפילות מבית המקדש....
עוד סימנים:
העיירה באיטליה אבראה....המדריכה שמה עזה ...
ופנינו מועדות להמשיך ולחבר בין הקטבים.
בפעם הקודמת הפעלתי את הצפנים של אנא בכח, גם הפעם...ישנה קריאה מההדרכה הפנימית.

מברכת את כולכם בליבי, את כל הקהילה הנפלאה שלנו... שולחת אהבה .

בתמונה - מקדש האדמה (אחד מבין 8 מקדשים מופלאים ועוצמתיים)
כל מקדש ייחודי ויפהפה בצורה יוצאת דופן ובו אינספור מסרים ומידעים, בתוך קירות , תקרות ורצפות המקדשים החפורים בתוך הרי האלפים , ישנם קילומטרים של חוטי נחושת המחברים בין המקדשים לבין היער המקודש והקהילה ולבין התקשורת עם מימדים נוספים (אלכימיה רוחנית). זהו מסע למימד אחר בו אנשים חיים בתדר גבוה בחיי היומיום, 500 אנשי קהילה היוצרים וחוקרים את העולמות, זה קצת כמו מדע בדיוני , אבל זה אמיתי וזה כאן בעולם שלנו .

ואו איזה מסע... אתמול בערב הפגישו אותנו עם אדם מיוחד שרואה את כל גלגולי החיים , זו היתה חוויה עמוקה מאוד ומרגשת, במשך שעה הוא התחבר לספרייה האקאשית של היקום וראה דרכה את הסרט של הגלגול הקודם שלי כשמאן, כולל המון פרטים ומה השיעור שלי בחיים אילו... מרתק...
המון דברים הובנו...חלקים בפאזל ...זה היה מאוד מרגש עבורי...
אני עוד מעכלת את החוויה... החיים הם כל כך הרבה יותר ממה שאנחנו רואים...
חשוב שנזכור זאת ברגעים קשים או בזמנים שנראה ששום דבר לא מסתדר כמו שרצינו... בזמן הזה הבריאה, אותו חלק נשמתי, ידע יותר טוב מה נכון עבור ההתפתחות שלנו.
את כל המתנות שאספתי וקיבלתי בטיול הזה,
אני מפנימה, נושמת ומעכלת.. בעיקר כדי שאוכל לחלוק אותן אתכם.

מרוגשים הבוקר ירדנו אל מקדשי האנושות, ענינו דומעות, לבינו פועם בחוזקה,
למרות שהייתי כאן בעבר, ההתרגשות לא קטנה, אלא, להיפך...
אני מכילה יותר מהיופי, האור והעוצמות במקום ובתוכי...
אין מילים לתאר את החוויה העוצמתית הזו...צעד אחר צעד ממקדש למקדש...
כל מקדש עוצמה אחרות וייחודית....
וכשהגענו למקדש המראות ישבנו על ריצפת הפסיפס המרהיבה...
וביקשנו לשלוח אור ולחבר בין הקטבים...
בין מנהרות החושך שבעזה לבין מנהרות האור שבדמנהור...
ראינו את החלקים בתוכנו שלמים...רגע של בניית בית מקדש פנימי...ואותו שלחנו לכם אהובים...למדינה שלנו ולעולם כולו....
אום אה אום=אני רואה את האלוהי שבך

התרגשתם ...? רוצים לקחת חלק בעבודת האור העוצמתית ולחוות חוויה בלתי נישכחת?
הצטרפו אלינו- המסע הקרוב 5-9/05
לפרטים- 08-9933950
Coi בניית אתרים
   הודעה לבעלי האתר

תקופת הניסיון הסתיימה, יש ליצור מנוי דרך ממשק ניהול האתר.
האתר נכנס לרשימת המחיקה ויימחק בקרוב
לחץ כאן אם אינך זוכר את כתובת ממשק ניהול האתר שלך.